САНАРИС
описание услуг, телефоны и адреса организаций










ПеснеЗнайка

На УТ-1 состоялась передача "Освіта XXI століття", посвященная музыко-терапевтической педагогике "ПеснеЗнайка" (3 ноября 2005г.).

В передаче принимали участие специалисты в области образования, родители и дети. Были показаны практические примеры использования "ПеснеЗнайки" в школах города Киева, высказывались мнения о широких возможностях этой замечательной методики.

Виктор Огневьюк, заместитель Министра образования и науки Украины: "...ми знайомі з "ПіснеЗнайкою", з цими методами…Ми можемо рекомендувати, ознайомлювати вчителів з сучасними методиками, технологіями. Але яким має бути цей метод визначає сам вчитель" (прим. редактора - кстати: Энциклопедия «Вселенная» серии «ПеснеЗнайка», рекомендована Министерством образования и науки Украины для дошкольных и общеобразовательных учебных учреждений. Письмо № 1/11-4482 от 27.10.2003 г.).

Наталия Яновская, президент Международного инновационного центра гармоничного развития человека, кандидат медицинских наук: "…доведено вченими, медиками і психофізіологами, що раннє навчання дитини позитивне і корисне, але при одній умові, якщо воно відбувається комфортно, причому в психофізіологічному плані. Навчання не повинно призводити до перевтоми. Пісня - найдавніший психотерапевтичний засіб…і є додатковим засобом, щоб краще запам'ятовувати... призводить до активної роботи обох півкуль. Якщо музика подобається дітям, то вона корекційно впливає на роботу мозку... Всі пісні методики “Песнезнайка” дуже різні, але ні одна з них не пригнічує, не збуджує дитину. Вони врівноважують і створюють оптимальний рівень активності мозку дитини для сприйняття інформаціі. Універсальність методики в тому, що задіяні всі канали сприйняття інформації і одночасної роботи обох півкуль мозку."

Лидия Страшна, директор специализированной школи № 34, г. Киев, кандидат педагогических наук: "Молодші школяри легко сприймають та запам'ятовують навчальний матеріал старших класів. Метод цінний тим, що немає насильного примушування дітей, що це (матеріал предмету) потрібно вивчити... дитина на рівні підсвідомості засвоює програму".

Людмила Шевченко, директор школи № 271, г. Киев: "Ця методика - це прекрасний приклад подання матеріалу у вигляді пісні...є побажання, щоб ця методика розроблялася не тільки для дошкільнят і дітей молодших класів, а й для учнів старших класів. І ми з задоволенням будемо апробувати цей матеріал".

Елена Поповченко, директор школы-детсада "Родзинка": "Маленькі діти сприймають довкілля в образах, а пісня - це завжди яскраво, це образ, це музика.... матеріал яскравий, цікавий, запам'ятовується надовго і сприймається дуже емоційно".

Тамара Берестовенко, учительница 1-Б класса специализированной школи № 34, г. Киев: "Діти захоплюються емоціями, танцями, рухами, їм цікаво саме так вчитися... Це спів для душі. Навіть логопедичні діти співають не заікаючись".

Светлана Атружба, учительница 2-А класса, заместитель директора школи № 271, г. Киев: "Я бачу заохочення в очах дітей. Діти з радістю сприймають матеріал, чекають моментів, коли використовують методику "ПіснеЗнайка".

Елена Сартания, мама школьника:"Перше, що зацікавило нас, що цей комплект на рідній мові. Нам ця методика дуже допомогла в засвоєнні рідної мови."

Наталия Сахно, мама школьника:"...все, що через музику дається, набагато краще сприймається, така природа людини".



Наркология:
проф. Ю.Пакин


















© Sanaris 2005-2010. Все права защищены
Создание сайта: LND